Merhaba güzel anneler ♥️ 33+2 haftalık gebeyim. Karnın kopmuş dedi 2 kişi.Rahim aşağı mı inmiş oluyor. Ama bebeğim sürekli midemin olduğu yerde geziyor. Bu doğum yakın anlamına geliyormuş sanırım. Bilgisi olan varsa öğrenebilir miyim? Halk ağzındaki bu tabirden ortalama ne kadar sonra olur doğum? Biraz korktum açıkçası