Hav12316 25 +3 haftalığım normalde ama 24+1 görünüyo bebek böyle olup düzelen var mı kan akışı yokmuş doğuma kadar iğne olacağım
MinnakLiva Hav12316 Düzelir kuzum sırt üstü yatmamaya çalış kan akışını çok yavaşlatıyor, vitaminlerini ihmal etme
pelinsss Hav12316 bende de gerilik var, bu süreçte stresten mi oldu anlamadım. Çoğunluk böyle sanki 😖 iyi beslenelim geçer inşallah
Pikola_findik Hav12316 canim benim bebeğimin 3 hafta geriliği vardı şimdi doğdu çok şükür bi sıkıntısı yok sadece biraz minnak bir bebek🤗
Hav12316 pelinsss çok üzülüyor insan elde de değil maalesef dr bol istirahat soluna yat günlük 2 bardak sade soda iç dedi inş düzelir