Semiha89 esenyamandaa sizin yatakta içindeymiş resim atarmısınız. Benim yatagı yok ben cok pahalı aldım ya yataksız 800 tl verdim küsüratı da vardı.
Semiha89 esenyamandaa bnde aldım aynısından siz ne kadara aldınız? biraz pahalı idi aldım ben ama kaliteli
esenyamandaa Semiha89 indirime girmesini bayağı bekledim ben ürün dha gelmedi elime gelince atayım resim. Ben bayağı araştırdım kaliteli olsun diye bakalım nasıl birşey çıkacak ama mağazalardaki 300 liralık ürünler bile iş görürken bunlar fazlasıyla iyi bence