nimet_52 erken doğum riskim vardı canım bide bebeğimin beyninde pleksus kisti vardı kist en geç 30. Haftaya kadar geçiyormuş doktor geçer dedi sıkıntı yapma dedi bel ve kalça aramdada ağrı vardı erken doğum tehdidindenmiş 1 aydır ilaç kullanıyorum ilacım bitiyor 2 gün sonra kontrolüm var ağrım geçti şükür inşallah düzelmiştir bide kist küçülmüş mü ona da baktırmam lazım inşallah düzelmiştir 🤲