Kizlar merhaba ; bugun kan uyusmazligi icin ignem vardi gittim ama dogum hanede gebe muayene bölümünde kayit actilar muayene falan olucaktim bekliyodum. Iceride dogumu yaklasan iki bayan vardi sanirim cati muayenesi oldular ve cok bağırdılar😤 gözlerim doldu korkudan ben nasil dogurucam bu kadar acılı mi nasil daynicam diye😔 vajinismus gecmisimde var malesef. Gititgim hastene sarigazi ilhan varank hastanesi cok temiz guzel doktorlari cok ilgili . Neyse sonra korona testide aldılar artik her gebeye yapılıyor muş mecburi olmuş. Kizlar hep dua ediyorum iki ay kadi dogumuma ve asiri korkuyorum bugun o bayanlarin bagirmalaeini duyunca dahada korkum atti napicam bilmiyorum😔 sadece dua ediyorum 🤲