merhaba kızlar biz yeni izin aldık tek tek detaylı anlatayım .cumartesi günü doktorum kontrole çağırmıştı ,gitmisken aldım rapor doktorum 35.haftada olduğumu doğum olduğunda refakatçi isteğim bulunduğunu ve Bursa’dan Ankara’ya annemin ve babamın özel araçla geleceklerini ikisininde TC leri telefonlari araba plakası yazan bir kağıt verdi. cumartesi akşam babamin e devletinden başvuru yaptık gerekli bilgileri doldurduk kağıdı da yükledik ve 1 saat içinde babama
onaylandı diye mesaj geldi. E devlete girince başvurular kısmına en atta başvuru onaylandı yazıyor. bu kağıdın ciktisini alıp (onaylandı ise bu kağıt herhangi bir yerden çıkartılabilirmis arayıp öğrendim kaymakamliga gitmeye gerek yok bu kağıt için ) Çarşamba yola çıkacaklar inşallah. Kafanizi karıştıracak nokta Tarihleri siz giriyorsunuz e devlete 72 saat
zorunluluğu koyuyor 72 saat içinde yola çıkmaları lazım .yani biz izin alırken salı Perşembe arası yazdık e devlet zorunlu olarak. gidişi salı dönüşü Perşembe olarak girdiriyor sistem .ama Perşembe dönmek zorunda değil