Dilekklc27 Ben 30 haftadan beri yiyorum önce 3 sonra 5 son 3 haftadır 7 ila 9 yiyorum ama acılma sancı VS olmadı 38+5
Pnarrr Dilekklc27 anladım canım herkeste farklı etki ediyor demek ki ama en azından doğumu kolaylaştırır en azından o bile iyi inşallah etki eder hepimize 🤲
Merve23 34.haftaya giricem korkudan sahurda 1 tane.yiyorum.38.haftadan itibaren 4 5 tane yenmesi dogumu kolaylastiriyormus
Kbramuti Hurma açılma olsun diye değil ki doğum anında kaygan olsun kolay doğum için diye biliyorum bende arkadaslar😄
Yumak Ben doktoruma 23 haftalıkken sordum yiyebilirsin, sakınca yok dedi, miktarını sordum günde 3-4 tane yiyebilirsin dedi. Siz yine de doktorunuza danışın, özellikle ilk haftalarda veya riskli olanlar varsa riske atmamak lazım.
maviserceli32 Pnarrr İlk zamanlarda yedim ben :) snra düşük veya erken doğum meselesi girince; artık ara vermiştim. Şimdi başladım tekrar. Rabbim Kur’anına vahiyle desteklettiğine göre şifasını hepimiz görürüz inşallah :)