37+4 bugün genel kontrolümüz vardı doktorum sezaryen mi normal doğum mu ne istiyorsun diye sordu maalesef benim canım çok az kan alınırken bile bayılan bir insan olduğum için %90 sezeryan istiyorum dedim istiyorsan çatı kontrolü yapıyım dedi çokkkkk çekiniyordum ama kendi kendime dedim öyle de böylede bakılacak aç gitsin 😁 neyse öncesinde nts çekildi ntsde 135 140 155 arası rakamlar gördüm ne demek olduğunu anlamadım ama normal dedi
gelelimmm çatı muayenesineeee utana utana çıktım sedyeye aparat gibi birşeyle baktı galiba korkudan gözümü kapadığım için göremedim ayrıcaaa daha önce bir kez alttan muayene olmuştum ama hiç bu kadar acımamıştııı tamam anlık acıdı geçti abartılacak kadar değildi ama baştan dediğim gibi acıya hissiyatım çok düşük kimi hissetmiyormuş bile ve açılma bir parmak bile yok daha çok geride dedi bacaklarım titreye titreye giydim o külotu korkudan 😁😖 keşke cesaretli bir yapım olsaydı diye kızdım kendi kendime suyum gelmezse allah nasip ederse mayıs 22 sezeryan olucaz şimdiden korkmaya başladım sezeryan öncesi önereceğiniz şeyler var mı ? ayrıca şimdiden göğüs ucu kremi kullanmaya başladım bir problem olmaz umarım 🙄