Ssulecik2817 Arkadaşlar merhabalar 21. Haftaya girdim mide bulantılarım azaldı fakat şimdi bi sorunumuz var mide yanması ne yesem ağzımdan geliyor o kadar rahatsız oluyorum ki hiçbir şey yemek istemiyorum Demir ilacı kullanıyorum kabızlık oluştu cok kötü durumdayım gaviskon içiyorum fayda etmiyor lütfen yardım edin
Kbrsydn Ssulecik2817 birde reniie duo şurup kullan canim ben 34 oldum.hala mide bulantısı ve yanması var 5 kutu kadar kullandım şimdiye kadar
habilova Mide yanması bir süre devam edecek diye biliyorum ben, bebeğin saçları çıkıyo diiye diyolar bizim buralarda😅 tıppen doğrunu bilmiyorum. Çekirdek iyi geliyomuş. Ssulecik2817
Nihalagpak Benimde tek çarem gaviscon şurup oldu, tamamen geçirmiyor ama rahatlatıyor. Geçmiş olsun ben bir çözüm bulamadım. Naptıysam olmadı 😔Kabızlık için de zeytinyağlı pırasa çok iyi geliyor, kayısı incir kabak çekirdeği. Bol bol su içmeni tavsiye ederim 🌸