Ebrarela_1963 zeyzey95 ilk ayımdan beri hormonal midir bilmem hep sanki 6 aylık gibi karnım var şuan 20. Haftama yeni girdim hala aynı karnım 😁
Nagehan1 Üç aydan önce büyümesini beklemeyin bence bende 9 haftalık ikiz hamileyim bendede değişiklik yok daha çok normal
Gul-08 121209 😊 henüz çok erken, 20. haftada bile küçük bi göbek gibi görünüyor hamile olduğum ancak 6. ayda anlaşılıyordu benim
Pnrr06 121209 9. Haftada büyümesinin mümkünatı yok canım 16. Haftada biraz biraz baslar oda sen farkedersin tabi bazı insanlarda 16. Haftada baya belli de oluyor ama sen o haftayı bekle
Eda06 121209 benimki 28 de çıktı 😂 çıkmaması daha iyi hareket edemiyon yatamıyon hazır çıkmamışken valla yat yatabilirdiğin kadar 😂
Gzmsydr 121209 cok cok erken 16 dan sonra falan çıkmaya başladı yavaştan 21 haftadayım geniş giyince bile belli olmuyor
sehuuss1_ 121209 ben 35 haftaligim bana bile goren yeni mi diyor dur bismillah ne ara buyucek daha minicik bebiş😂
Nurutku9090 121209 ben 6 aylığım benim bile şuan karnım aman aman yok herkezde bir olmuyor bide senin baya erken