Essi Ben bu hareket konusunu hamileliğim boyunca çok kafama taktım, çünkü bebeğim öyle anlatılanlar gibi sürekli hareket eden, gece uyandıran, ne bileyim tatlı yediğimde, sola yattğımda hoplayan bir bebek değildi. Hatta pek hareketli değilse sorun olabilir diye yorum yapan bile olmuştu çok üzülmüştüm. Sonuç, çok şükür kızımı sağlıkla kucağıma aldım, şimdi kıpır kıpır 😊 doktorum önemli olan bebeğin rutinini devam ettirmesi demişti. Bariz bir fark gördüyseniz tabii ki ihmal etmeyin ama sürekli hissetmemenin de normal olduğunu bilin.