Sağlık problemi olmadığı sürece kiloya takılmayın arkadaşlar afiyetle yiyin ☺️ bnde İnsülin direnci var kilolu hamile kalınca şekere çevirmesin diye diyetisyen kontrolünde besleniyorum 3kg aldım 30haftaligim. İstediğini yiyememek daha kötü kiloya takılmayın verirsiniz problem yoksa tadını çıkartın 🙈