Birhemsire_anne bende 24. Haftadayım hiç mide bulantısı yaşamadım çok şükür, bu nedenle 10 kg aldım. Niye bu kadar takıyosunuz ki. Allah sağlık versin bebeğe ve bize. Önemli olan hamileliğin rahat geçmesi bence. Aylarca mide bulantısı çekip 2 3 kg almayı hiç istemezdim. Bu açıdan çok şanslıyız bence. İstediğini yiyebilmek ve bebeğe gitmesi daha güzel bir durum. Kilonun ne önemi var illaki verilir diye düşünüyorum.