Babyveannesi 24haftalığım 3-4gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum böyle bi durum yaşayan varmı
Haticebasyol43 Babyveannesi icinizde endise varsa saglik ocagindan kalp atislarini dinletebilirsiniz 😊
62fatma Babyveannesi acil doktora gidin. İhmal etmeyin kardeşim virusten dolayı gitmedi maalesef bebeğini kaybetti
sehuuss1_ Babyveannesi canim bu haftalar bebek hareketi saymak icin erken demisti benim doktorum korkma daha cok kucuk
Zeytininannesi Canim bizde 25 haftalığız ara ara da olsa çok belirgin olmasada hissediyorum ama bende endişelenmiyor değilim yarin doktora gideceğim ama forumdaki çoğu arkadaş 30 haftaya kadar normal diyor belirgin olamamasına
Babyveannesi Zeytininannesi geçen hafta canımı acıtacak kadar tekmeliyordu ama şimdi öyle değil hissedip hissetmediğimi bile anlamıyorum 😔
Zeytininannesi Babyveannesi insallahh en kısa zamanda hissedersin canim ama içini rahatlatmak istersen acile git hareket edecekmi diyebeklemek daha zor olur
BabyYoda Kendini çok yormuş olabilir misin son zamanlarda ? Uzan dinlen yemek ye üstüne de çikolata ye kalkma bir kaç saat yerinden
zumra2020 Hiç hissedemiyorsan mutlaka doktora görün canım. Ya da gidip sağlık ocağında kalp atışlarını dinleyebilirsin
Ezgiii11 16 haftalık hamileyim ben 14 felan kaydıgını hissediyordum ara ara acaba cokmu erken benimkisi ne bilim insan sürekli hareket etsın istiyor
Babyveannesi Kızlar size yazdıktan sonra hareket etmeye başladı ama nadir ediyo işte bende sık etmediği için bişeymi oldu diye düşünüp evhamlandım
Babyveannesi 62fatma ya pardonda size kayma falan ben öyle bişey demedimki negatif negatif yorumlar yapıyosunuz lütfen ama insanın moralini bozmayın
egemn_mom3 Babyveannesi literatürde şöyle hareket ederse sakıncalı diye bişey yazdığını hiç duymadım saçmalamayın hatta araştırmalara bakın çoğu kadın ilk his balık GB kayıyor der