Ngngng burda en son çare sezeryan. Onun dışında önceden sezaryen olacaksın diye asla karar vermezler. 40+ 9 olacaksın eğer sancı yoksa suni sancı veriyorlar. Sonrada bebek gelene kadar bekliyorlar. Karına bastırma, bebeğin gelişini hızlandırma gibi eylemler de yapılmıyor canım. Eltimin doğumunda yanındaydım kız 24 saat suni sancı yedi. Bebeğin kafası geldi ama yeterli ıkanamadıgımdan geri gidiyordu. Kız kesi yapın diye bağırdı yapmadı beklediler. Baktılar olmayacak öyle kesi yaptılar.