birminikannesi Ben park beşik önermem oğluma aldım arkadaşımın oğlu geldi karyoladan üstüne atladı demirleri yamuldu daha düzeltemedik sakat oluyorlar bi Demir’i yerinden oynayında hepten kapanıyor sadece hafiflik konusunda iyiler normal karyola evet ağır ama en azından sağlam oluyor bide 6 aya kadar alınınca beşikler var ben ikisindende almayı düşünüyorum bu doğumumda