Seedaaff Kızlar ben sağlık ocağında 50 mg yükleme yaptırdım 141 çıktı sonucum doktorum 100 mg yükleme istedi ama sağlık ocağı yapmıyor özel hastanede yaptıran var mı fiyatlar nasıldı 🤣
Gmzzz Seedaaff devlette yaptır.. içtigimiz bi sekerli su. Ben özele gidiyorm ama tüm testleri devlette yaptırdım
brcaky Seedaaff hastaneye göre değişir ama ya acıbadem daha fazladır mesela ama özel c hastanesi daha bile uyguna yapar benimkinden. Fiyatlandırma bölümüne sorsanıza 50lik yaptırdım şimdi 100lük yaptırcam fiyat nedir diye🤔
Seedaaff brcaky canım hastanede sormayı unuttum salak gibi ya 🤣 yani haklısın hastaneden hastaneye değişir 🤣
Seedaaff Gmzzz canım devlet hastanesine asla randevu bulamıyorum. Birde bazı devlet hastaneleri 37 hafta altına olanları kabul etmiyor ne yazıkki 😔 Bende bu zamana kadar hep sağlık ocağında yaptırdım kan testlerini falan 😀
Mervemm Seedaaff evet cnmm özel hatta devlete gidiyordum bn testi gelip özelde yaptim. Sağlık ocağı özelde yap demisti
Seedaaff Naz1988 canım devlet karşılıyordur belki ama randevu bulamadım devlete bizim buradaki devlet hastanesinde sadece bi tane kadın doğumcu var o yüzden sanırım çok dolu
Naz1988 Seedaaff Ben yurtdısında yasıyorum kendi kadın dogum doktorum var bende haftaya onda yaptırıcam para falan istemediler çünkü
Naz1988 Seedaaff Devletin ama hastane degil günokologi kadın dogum benim kadın doktorum canım orda yaptırıcam