hhb53 ben sürekli iğneye gidiyodum düşük önleyici kullnmk için kaydımı açtırmıstım gitmişken kalp atısnı duyduktan sonra o haftada doktora gidip kan vermiştim detaylo 5 tüp hemşire sordu yapıldımı diye yoksa sabah gel yapalım demişti sonrasında tetenoz içim gün verdi ogun gel hem kan hem tetenoz yapalım dedi kan değerlerine bakıyorlar canım gitmen lazım ve hamişleri sabah alıyolar benim gittiğim saglık ocagı 10 bucuga kadr bebek ve hamile alıyor ve tek tek alıyor kapıda bekliyosun içerdeki cıkana kadar