tekbirask156 Merhabalar üç aylık hamileyim doktora gittim bugün ve genitale yapılmadığı sürece lazerin zararı olmaz dedi . İnternette başka bir doktorun da açıklaması bu yöndeydi . En azından iki ay rahat edeyim diye gitmek istiyorum .daha öncesinden gittiğim için ağda ve diğer şeyleri yapamıyorum . Sadece kısaltma yapabiliyorum o da çok çabuk çıkıyor. Yaptıran ya da doktoruna danışan var mı ?
nefes5353 tekbirask156 ben hamilelikte bıraktım lazeri tehlikeli buluyorum ne olursa olsun ışın sonuçta, ama doktorunuz öyle dediyse onu bilemem. umarım bir sıkıntı yaşamazsın
habilova tekbirask156 Merhaba, ben doktoruma danıştım o izin veriyo, hiç bişey olmaz yani çünkü o bebeğe gidip ulaşmıyo bile sadece deri tabakasının 1 2 sm altına gidiyor.
sukayhanacar tekbirask156 canım hormonlar arttığı için kıl kökleri zayıflamaz kıllarda dökülmez boşu boşuna yaptırır hiç bi sonuç alamazsınız lazerden
hilal0180 tekbirask156 valla canım bır lazerci olarak sakıncası yok cunku o ışın dedıgımiz şey sadece deri tabakasının altına inebilir bebege ulaşacak kadar guücü yok benım son gunlerim çalışamıyorum bıde malum yasaklar kalktı dun ama hamılelıkte tedavi olmadıgi için virus karsı o yuzden yapmıyorum musterılerıme yani söyle dusun ben hamileyim baskasına yapabiliyorsam ve benım bebegıme sakıncası yoksa musterıyede olmuyor ama ben ısrar etmiyorum çunku takıntılı insan çok anneden babadan dolayı genetik bir hastalık olur acaba lazerden mi oldu denmesin diye ben pek musteri almıyorum cunku her insanın anlayışlı olmasını bekleyemeyiz boyle bır durumda
habilova habilova Vallah ben yaptıran çok gördüm ve hiç bir şeyde olmuyo, aleksandrit saprano en iyisi, bende yaptıracağım 9cu haftadayım diye bekliyorum. En rahatı lazer, tüylerin çıktığını bile fark etmiyosun, inceliyor, azalıyor diye.
tekbirask156 Bir kaç doktor önerisi almak istiyorum o yüzden . Burası küçük bir şehir ve doktorum da ne kadar iyi desem de bu biraz daha önemli bir konu . O yüzden alternatif görüşleri arıyorum 🌼 teşekkürler ☺️
sukayhanacar habilova salon sahibi olduğumuz için canım asla ve asla hamile almıyoruz manevi olarak zarar insanlara. normal zamanda azalan tüyler hamilelikte cıkar ve kalınlasır hormonlardan naparsanız yapın lazerle dökülmez.
tekbirask156 sukayhanacar 🙄 incelme beklemiyorum da iki ay idare etmez mi ? Yani dökülme olmuyor mu hiç kuzum
habilova tekbirask156 sukayhanacar ya yok artık öyle şeymi olur? O zaman lazer farkı var. Türkiyede nasıl bilmiyorum amma ben kendi lazer ustamdan çok memnunum ve hakkikaten 4defa gitdim ve tüylerum öyle çıkıyoki kendim bile fark etmiyorum ve de üstelik çıkan tüyler gözükmüyor tabiiki vagina hariç orda sıyahımsı oluyor amma söylediğim gibi çok ince oluyor.
crnvgn sukayhanacar ne kadar güzel bir esnafsınız çok takdir ettim Allah hepimizi sizin gibilerle karşılaştırsın inşallah 🥰😇
sukayhanacar tekbirask156 gittiğiniz yer neresiyse orayla görüşün siz canım biz almıyoruz asla da tavsiye etmiyoruz. hamilelikten dolayı ben de bile tek tük çıktı ağdayla aldım 3 ay önce bi daha cıkmadı ben bile kendime yapmıyosam elimin altındayken sizlere bişey diyemem üzgünüm kendi kararınız
sukayhanacar habilova siz gitmeye devam edebilirsiniz türkiyede %90 çoğu salon almaz burda yaşamadığınız işlem görmediğiniz şeyler için orayala neresi bilemicem burayı kıyaslamayın. gitmek isteyen gider banane ben bilgi veriyorum burda herkesin kendi keyfi
zeynepdemirtaserol sukayhanacar burada bilgi verince bilgiyi almak istememekte ısrarcı insanlar var hiç uğraşmayın bence. 🙄
gulumse0611 sukayhanacar peki şuana kadar ya kremle yada jiletle alınmış genital böyle için ne yapabiliriz ağda yaptrsam çok acıtır mı şimdi tüyler kalın artık 🤷🏼♀️ Lazere başladım ilk seanstan sonra hamile olduğumu öğrendim bıraktım bacaklarımda çok az çıkardı birkere lazerden sonra çok arttı ne yapsam bilemedm
sukayhanacar gulumse0611 tüy dökücü krem sakın sürmeyin hamileyken. ek gıda dönemine kdr lazere gidilmesi tavsiye edilmiyo yeni başlandıysa lazere ağda yapın çünkü jiletle sürekli sürekli mahvedersiniz. benim çok oldu biteli tüylerim ama hamilelikten bende bile az da olsa çıktı köklerimi bildiğim için ağda yaptım geçtim.
Siyahkelebek Ben üyeliğimi dondurdum çünkü doktorum kesinlikle yasak dedi. Zaten güzellik merkezi de hamilesiniz yapamayız risk alamayız dedi
sukayhanacar zeynepdemirtaserol ay gerçekten yorululuyorum ya. yok yani ne dersen de almak istemiyo o zaman bildiğini okumaya devam et diye çıldırasım geliyo bi sakıncası olursa başka etkenlerden dolayı lazerden bilicekler en basiti.insanlık yapalım diyoruz da canım gerek yok😂
gulumse0611 sukayhanacar krem kullanmıyorum şimdi ama kıl köklerim kalın ağda sanki çok acıtır deriyi kaldırır gibi geliyo çok hassas cildim var