Selam kizlar. Bu gune kadar hic ciddi sancim falan olmamieti. Hatta moralimi
bozuyordum bebek gelmicek bu gidisle hic belirti yok diye. Sukurler olsun sabah 4 gibi duzenli sancilarim basladi. 4-5 saat sonrada nisan geldi. Hastaneye gittik sabah 9-10 gibi. Baktilar sancilarim yeterince siddetli degil ve acilma olmamis hala. Eve yolladilar ama hazir ol dediler. Insallah aksama falan olur diye dusunuyorum ben. Tabi allah bilir ama en azindan seviniyorum sonunda bi dogum belirtisi bisey oldu ve bebegim geliyo insallah 😍