Slm cici anneler 27.haftamizdayiz son 3 gundur kuru oksuruk vardi siddetlendikce bebegin asagida oldugunu hissettim cok hareketliydi acile gittigimde muayne sonrasi idrar yollarimda enfeksyon oldugunu ogrendim birde faranjit olmusum yakinlarimdakiler enfeksyonun erken doguma sebep oldugunu soyledi suphedeyim sizdede olan varmi ?