a_gzde bana gittiğim doktorum da, sağlık ocağındaki hemşirem de kanaman olursa daha önce, olmazsa 28. haftanda yaptıracaksın dedi, bende haftaya 28 oluyorum o yüzden yaptırıcam. Bugünde telefonla konuştuk hatta doktorumla, hiç doğum sonrası diye birşey demedi