ZeyN3p Merhaba sevgili gebeler 🤰 Benim ilk hamileligim va Ankara sehir hastanesinde dogum yapmayi planliyorum. Bu ay icinde oda dogum yapan oldumu acaba ? Cok merak ediyorum nasil gectigini ^^
Cngul ZeyN3p canım ben yapmadım ama iki arkadaşım yaptı yakın arkadaşım çok memnun kaldiklarini özel hastanelerden bir farkı olmadığı söylediler çok temiz dediler
ZeyN3p Cngul Bu korona dan dolayı refakatçi fln kabul etmiyorlar. Yeterince gebelerle ilgileniyorlarmi acaba.
Meriwa ZeyN3p tertemiz hastane doğum yapmadım ama hiç sorun yaşamadım odalar suan tek kişilik sancı odaları tek kişilik hiç endişe duymadan git bence diğer yerler berbat çünkü
Cngul ZeyN3p yanı arkadaslarim 3 ay once yaptı gayet iyi ilgilendiklerini söylediler ama şuan yaklaşık nasıl bilemem kirpmadan dolayi
Ed71 ZeyN3p canım ben de 36.haftadayım refakatçi kabul etmezlerse napıcaz sezeryan olcam ben bir de kaç gün kalınıyor biliyor musun
ZeyN3p Ed71 Bu hafta tekrar kontrole gittiğimde soralım. Bana dr normal doğum demişti ama süreç nasıl olacağını söylemedi.