kubraninevi Yiğenimin ismi Azra Beren. Bıcır bıcır çok sevimli, aşırı babacı, yaramazlık dersen değil aslında ama dediğim dedik Bi çocuk.
Mesela Bi cümlesi vardır çok gülerim, halacım ben babama bişey yaptırmak istediğim zaman çok ağlıyorum mecbur yapıyo 😅
Zeki, korumacı, kıskançlık biraz var ilgiyi seviyo ama çok çok da merhametli.. 🤲🏻
Yani ben ismin özelliğini taşırmı insanlar pek bilmem, benim Azra’m böyle 🤷♀️🤗