Kızlar dün doktora gittim ultrasonda baktı ikiz olabilir dedi ama 8 haftam bitti tek bir bebek vardı içinde ama iki ayrı kesede gorunuyordu bir dahaki geldiğinde belli olur dedi ikiz gebelik olduğunu 8 haftadan sonra öğrenen oldu mu böyle birşey olabilir mi