Minanin_Annesi Kızlar dün geceden beri sol elim ve bilegim de bi uyuşma yanma ağrı var. Bu neden olur kendi doktoruma mı gitsem ortopediye mi
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minanin_Annesi canim benimde olurdu hamileyken omzumdan bi baslardi agri yanma ve karincalanma aglamaktan uyuyamazdim ve b12 düşüklüğü çıkmıştı
firdevs Minanin_Annesi karpal tünel sendromu canım bende de var atelli bileklik aldırdı doktor bana onu taktığımdan beri rahat uyuyorum 🤗
firdevs Minanin_Annesi ortopedi ye git dedi annem canım biraz bilinçsiz olmuştu aslında o ağrıyla ne yapacağımı bilmediğim için attım kendimi hastaneye ama iyi geldi artık geceleri deliksiz uyuyabiliyorum çok şükür 🙏