Hande34 meraba canım yok ağır iş falan hiçbişey yapmadım bebek hareketsizliği için gittim doktora acile acilde 1 cm Di sonra doğumhaneye aldılar bebek hareketlerini orda takip ettiler 2 cm olmuş açıklık sonra sonra 3 olmuş benim düşüncem alttan muayene ettiler sürekli ondan açılma oldu diye düşünüyorum