Ftmakerim Ben sadece dalin bebek yağını kullandım ama onu da nadiren kullandım yani çok dikkat etmedim açıkçası. 38+0da doğum yaptım hiç çatlağım yoktu. Biraz genetik olduğunu düşünüyorum, ben bu kadar dikkat etmemişken, bazıları da 300 400 liralık kremi kullanıp çatlamışken bunun başka açıklaması olamaz 🤷♀️🙈