Ben bugün gittim doktora 31+4, kilosu 1500 boyu 46 çıktı ama bence boyu yanlış ölçüldü gibi geldi . Kilosu az geldi ama doktor bişey demedi . Bebeğe kilo aldırmak için neler yenmeli ben günde 2 kere besleniyorum aralarda meyve kuru kayısı felan yiyorum akşam mutlaka etli yemegimz oluyor sabahta hergün bir yumurta yiyorum az mı besleniyorum bilmiyorum ama yiyesmde gelmiyo açıkcası siz nasıl yapıosunuz