Bende ekim annesiyim 16+4 haftalığım 3.çocuğuma, 2 kızım var dün kontrole gittim. Buna da kız dediler. Hayırlısı İnşaAllah ama bu gebeliğim değişik gidiyordu. Erkek herhalde diyordum ama kız çıktı şansımıza yine bakalım ilerleyen zamanda değişebilir mi🤭🤔🤔 2.kızımfa bir erkek bir kız dediler sonra kız oldu 🤣🤣