Merhaba arkadaslar ben suan 31 haftalik hamileyim 8 yasında birde oglum var ilk dogumum bebek ters oldugu icin sezeryan oldu.. simdi ise eger normal olursa istiyorum ama doktorumun su sozuyle soka ugradim.. Orani bozdurmussun obur yerini niye bozdurcan ben tavsiye etmiyorum dedi. Normal dogumla eskisi gibi olmaz %20 dikislerinin patlama riskide var ben goz onune almam dedi. Sizce ne hakli payi var sezeryan sonrasi normal
dogum cilginlikli