caglanurr Kızlar ben 11 haftalık hamileyim ayıptır söylemesi ishal olmuşum ilk gebeliğim hiç bişey bilmediğim için buraya yazıyorum utanarak. Bu normal mi bi sıkıntı olur mu bebeğe yediğim bir şeyin dokunmadığına eminim
Wonderanne caglanurr 3 günden uzun sürerse doktora git onun haricinde ilk üç ay bebek kandan beslenir bol su tüket maden suyu yoğurt tuket
Wonderanne caglanurr yani mikrop olabilir başka bir sıkıntı olabilir o yüzden ben 5 haftadan fazla ishal oldum dışkıda amip çıktı antibiyotik kullandim