Annem-22 35+3 hamileyim tokluk şekerim en düşük 125 en yüksek 165 çıkıyor bayanlar hamilelikte şekeri Yüksek olupta Doğumda yada bebekte yada Doğum sonrası bebekte yan etkisi olan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim