iremnurkilic Merhaba kızlar 26+3 haftalığız zaman daralıyor artık biran önce geçsin istiyorum miniğimi canım kızımı kucağıma alıp kokusunu içime çekmek istiyorum🤱 Nasıl sabırsızım nasıl❤️ Sizlerde öylemisiniz☺️
musti28 iremnurkilic hiç sorma elimden gelse şimdi doğurcam 😂 minik minik kıyafetlerini elime aldıkça içim gidiyor
Tugbakarciga iremnurkilic evet ya. 35 olduk ama şimdi zaman geçmiyo sanki. Hem erken doğmasın istiyorum hem de artık kucağıma almak istiyorum 🥰
Dnz2020 iremnurkilic siz mi ben mi 34 haftaya yarın giriyorum sezaryen olacam inşallah 38 de diken üzerindeyim bağrıma basacam kokusunu çekecem diyorum öyle bir sabırsızlık var ki kelimelere içime sığmıyor🤲🙏❤
Snglsalci Kızlar şimdiden boylesiniz bide son zamanları düşünün her gün bi hafta gibi geçiyor artık 38+5 olduk bitmiyor gelmiyor 🤣🤣
Snglsalci Ysmn1 al bendende o kadar bi sanci girse gelicek diyorum devamı yok aramızda tam bi hafta var hayırlısıyla gelsinler inşallah 😇😇
Mom46 38+2 yiz yerimde sayıyorum resmen patlamama az kaldı bnmlde aynı haftada olanlar hep doğum yaptı yaa🙄🙄