Semanur27-K ovulasyon testi psikoloji bozmaktan başka bir işe yaramıyor. Çünkü onu yapınca hep umutlanıyorsun oldu mu olacak mı diye bekliyorsun. Bu durumdan dolayı kişi ister istemez strese giriyor ve çocuğun olmasına engel oluyor ! Bana kalırsa hiç bir sıkıntısı yok ise akışına bırakmak kendini strese sokup üzmemek Zaten olmamasının en büyük etkilerinden birisi sıkıntı ve strestir. Benim arkadaşımında olmuyor 3 yıl olacaklarda evleneli dr ye gözüktü bi sorun yoktu. Bıraktı düşünmeyi ve suanda hamile. Veren Allah veriyor yeter ki inanmaktan vazgeçmesin. Hayırlı zaman da kucağı dolsun inşAllah 🙏🏻 sevgiler 🌸💗