Selammm :) 19. Haftada kanlı bir beyaz akıntım geldi, kokusu yoktu alel acele hemen doktora gittim. Doktor herşey normal güzel görünüyor dedi ve idrar enfeksiyonuna yordu. Önlem amaçlı progestan iğnesi vuruldum. 2. Trimesterda böyle kanlı beyaz akıntısı olup süreci normal ilerleyen var mı?