Bu ara beni de korku sardı 35 haftalık ☺ Ama bebeğime kavuşacağım için çekeceğim sancı ne kadar olabilir ki diyorum bazen en fazla olsun da 1 gün sonu güzel olacak inşallah o yüzden buna değer diyorum tek korkum eşimin yanımda olmaması iş için şehir dışına çıkmak zorunda kalıyor 😔