Eda1231 öncelikle kolay geçer umarım 😊 ben rahatsız olmadim o an uyuşmak daha iyi degul mi zaten hissetmemek icin 😀 sakindim gayet önüme tek baktım başka hiç bi yere bakmadım zaten basucunda anestezi uzmanı var sana soru soruyor oyaliyor bi şey olsa müdahale ediyorlar bende müdahale edecek bi şey olafı çok şükür sakindim odama inecm birazfan fiye dusunuyrodum hep kendimi oyaladim başka şeyler dusunerke