Selamun Aleykum.
34+1 ken nstye girdim ilkinde bebek çok az hareket etti bi 45 dakka sonra tekrar girdim yine çok az hareket etti doktorum bugün için tekrar gelmemi söyledi 34+4 oldum nstye girdim ilkinde yine oynamadı 2. Nstde hiç oynamadı dopler çekilmemi önerdi doktorum tekrar randevu alıp bi başka güne gidicem nstde yine aynı çıkarsa dopler çekilicem. Ultrasonda hareketleri çıkıyor kalp atımıda iyi bende hareketlerini hissediyorum ama neden böyle çıkıyor bilmiyorum bu şekil olan oldumu nasıl bi yol izlendi yardımcı olursanız çok memnun olurum.