BirVeraAnnesi35 Gulay_58 ben hep yaptım valla ojemide sürdüm okadar kendinizi kısıtlamayın anlıyorum hassasiyetinizi ama bişey olmaz 😊
habilova Ben yapmıyorum çok fazla oda zararı ola bilme ihtimalinden değil, şuan ki pandemi durumuna göre çok fazla dışarı çıkılmıyo ki…
Eemmyy Makyaj da olmasa ne yaparız bilmiyorum. Zaten kaşlar berbat durumda 😀dışarı da çıkamıyoruz makyajla az da olsa iyi hissetmeye çalışıyorum ☺️
Yildiz95 Gulay_58 yani makyajimida maskelerimide hepsini ypiyorum hic bir degisiklik ypmadim ayni sekilde dewam ediyoruz
Eemmyy Davetsizmercimek biliyorum ama hafta sonu gitçem canım. Bulantılarım filan war tek başına cesaret edemiyorum eşim götürcek