Mrb kızlar 37+4haftalık hamileyim ve bu sabahtan beri alt bölgemde Bi baskı hissediyorum çok yoğun şekilde ama 5 10 saniye sürüyor düzenli de değil ama bıçak saplanır gibi ağrıyıp sonra geçiyor. İlk hamileliğim tecrübesizim doğum yaklaşıyor olabilir mi sizce