Burcuyyy Kızlar ilk hamile kaldığımda 49 kiloydum bugün aşı ve tahlil için sağlık ocağına gittim 46 kiloya düşmüşüm nasıl bu kadar düşer çok sasırdım ya acaba tartı mu bozuktu diyorum çünkü kilo almış gibi hissediyordum çok moralim bozuldu
buseyusuf27 Burcuyyy bnde 40 kilo idim saglık ocagında 35 çıktım esim dalga gctı bnle dedım bozuk snrm bu evdekı tartıyı yaptım 41.5 geldim bnce eksık tartmıstır bska yerdede tartıl
snm_ Burcuyyy sizin haftanızda normal mi bilmiyorumda ben şu an 14+3 üm toplam 9 kilo verdim 😂 bence 1-2 kilodan bir şey olmaz zamanla alırsınız
Nurhayatymnli Burcuyyy ben ilk 4 ay 10 kg verdim ilk zamanlar kandan besleniyo bebek aldigin kglar kendine kaliyo sıkıntı yok demisti ebe o yuzden ben pek problem yapmadim hatta ustune pek kgda almiyosun hamilelik boyunca 😊 ben sadece 3 kg aldim 37. Haftamdayim
buseyusuf27 inancin_annesi 28 yasındayım 😊 bıldım bılelı kendımı kilo alamıyorm en son lisede almıstım 50 kilo flan olmustum sonra zayıfladım tekrar kac doktora gttm küçüklüğümden beri metebolizmam hızlı calısıyormus bırde sureklı hareketliyim ben calıstıgım ıcın oyuzden alamyordm kilo işte şmdi evdeym sürekli yvs yvs alyorm inş 🙈 ilk haftlar kusma ıle gecyodu gunlerm cok sukur ılacla topladm
aytii Burcuyyy Aynı tartiyla aynı saatlerde tartılmaya bakın mümkün oldugunca bence. Ben de benzer durumdaydım eve tartı aldim 20 haftalıkken falan hep aynı tartiyla tartılıyorum. Ama bulantiniz varsa kilo kaybınız da normal çok değil.
Burcuyyy buseyusuf27 bende hiç kilo Almam en fazla 50 olurdum troitten alamıyorsun demişti doktor ama hiç de bu kadar düşmemişti
inancin_annesi buseyusuf27 ayni yastayiz bende hic kilo alamazdm eskidenn evlendigimde 53 kiloydum boyumda uzun 175 asiri zayif dururdum. Evleneli 2 sene oldu evlenince yukselmeye basladim 60 olmustm sonra hamile kaldim suan 26 haftaligim ve 71 kg oldum🤒🤒🤒
Duyguaydin81 Burcuyyy bende ilk zamanlar 4 kilo vermiştim iştahım kapanmıştı çünkü ama bebek benden beslenmişti çok şükür herşeyi gayet iyiydi seninde öyleyse takma derim
YagmurErgun @Burcuyyy ben 5 aya kadar kilo verdim almadım kusmaktan yemek yiyemezdim ama sonradan alınıyor üzülmeyin yani hatta sonradan baya aldım masallahim vardı 😁😁
buseyusuf27 inancin_annesi 😊 normal yıne senın benım kz arkadasım benden zayıftı pantolon altına kız 2 tayt gıyerdı kılolu gozukmek ıcın bı hamıle kaldı kız 60-70 cıktı smdi eski pantolonlar olmuyo ona 😁🤲🏻 darısı bana dıyorm kilo alaym azcık minyonum bıde yasımı gostermıyorm ama azcık kılo alsam ıyı dalga gecıyolar akrabalar kürdan flan dıyolar dıyorm kıskanmayın spor yapardm bn eskıden herkes bnde boyle olsam derdı bnde onlara özenırdm kilo almak ıcn yapyorm derdm delımısın derlerdı şmdi inş alrm diye dua edyorm
inancin_annesi buseyusuf27 alirsin canim bazilarinda genetik oluyor zayiflikk benim teyzem 4 cocuk dogurdu 45 kilo hala demessin 4 cocuk dogurmuss herkes farkli iste saglikli olduktan sonra skinti yok Allah saglik versin yeterkki
buseyusuf27 inancin_annesi amin canım hepimize saglık versın rabbım evlatlarımızı bize bağışlasın 🤲🏻🧿