User1234567 2 ay hasta olmadım 10 mayısta kahverengi leke geldi sabahta adet olmuşum adet görmeden test yapmıştım pozitif çıktı acile gittim kan aldılar gebelik ile ilgili orda da negatif çıktı bu nasıl bişi olabilir bana yardımcı olur musunuz
mlsmrtgl User1234567 canım test bozuk ya da hatalı olabilir . Kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin . Kadın doğuma göründün mü
hava123 User1234567 kuzum aynı durumdayım ıkı ay oldu olmadım hala , kac test yaptıysam kaset test erken gebelık testş kimi negatif kimi pozitif cıktı yani bu testlere guvenım kalmadı kan verdım negatif , kan degerın negatif ise testın hatalıdr malesef😔
mlsmrtgl User1234567 mutlaka görün canım belki kimyasal gebeliktir teste pozitif çıkmıştır kan verdiğin ise değerin düşmüş olabilir . Testi verdiğin gün mü kan testi yaptırdın ?
User1234567 mlsmrtgl ben Bi kaç kere test yapmıştım ilk test yaptıgım zaman evde t çizgisi hafif pembe idiydi
User1234567 mlsmrtgl User1234567 kan testi yapmadan önce evde kendim Bi test yapayım dedim evde test yaptıgım zaman pozitif çıkınca heralde hamileyim dedim emin olmak için doktora randevu alacam randevu yok yer kalmamış hastaneden de sıra bulmam imkansız Bi acile gideyim dedim hem kahverengi leke geldi onun ardından 5 dakika gecmeden kan geldi ama kırmızı olur ama bende ki koyu kırmızı kandı neyse acile gidip Bi test yaptırayım dedim hen kasık ağrım da vardı onun için de gideyim dedim hem kan aldılar ilk kanım pırtılaşma olmuş ikinci kanı verdim eve gittim mesaj geldi bana negatif diye negatif çıkınca çok üzüldüm hem kayınvalidem de üzüldü bebek olacak diye çok seviniyordu ama ayın 28nde gidecem