Kızlar günaydın 3 gündür karnımda bi sertlesme var sanki taş gibi oluyor karnımın tam alt kısmı kasıklarımda da ağrı oluyor oturdugumda ayaga kalkıp doğrulamıyorum yururken bisey saplanir gibi oluyor 28 haftalık suan bebek büyüdüğü icin mi oluyor sizce boyle sorun yasayan var mı doktor randevum haftaya