İstanbulda medical park fatih e gidiyorum aysegul sofuoglu. Memnunum fakat bu benim memnuniyet algimdan kaynaklaniyor olabilir😁 her ay 250 lira vermeme ragmen herhangi bir ozel ilgi gormedigim gibi max10 dk da muayenem bitiyor. Belki de sadece yaşı, tecrübesine güveniyorumdur. Medical park fatih gereksiz pahali. Ama yine de burayi tercih etmem su korona gunlerinde iyi oldu. Yuruyerek gidip geliyorum evime yakın. Bence yakın olması onemli. Arabam yok bir sey oldugunda 5dkda orada olabilme rahatligim var. Ama dedigim gibi ozel bi ilgi bekliyorsaniz (ben ozel okulda calistigimdan dolayi bolge bir algi var sanirim.) onu bulamayabilirsiniz.