Canım benimde ilk kızimda 39 haftalikken 34 haftalik gözüküyordu suniyle başlattılar 2680 gr doğdu doktor kordonu cok kisaymis dedi bi alakasi var midir bilmiyorum kilo alamamasiyla sağlıklı çok şükür cok ta hizli kilo aldı ama sonradan süt alerjimiz oldugunu ogrendik ve kilo alması yavaşladı ilk bir sene sut ve türevi vermedik bende yemedim şu an iki yaşında hala alerjisi var ve zayıf bi bebek anne karnında kilo muhabbeti hala aklımda acaba karnimdadami benim yediğim sut turevlerine tepki veriyordu da kilo alamadı diyorum yada zayıf doğduğu için mi bagisikligi güçlenemedi hala bilmiyorum …