Bence yaptırılması gerekiyor. 2 küp şeker dozunda şeker alıyorsun sadece. Bir zararı yok. Ama yine de sağda solda duyduklarını (benim dediklerim de dahil) dinleme, internette bir sürü bilgi var. Bence okuyup ona göre karar ver. Bu arada açlık tokluk şekeri ölçümü ile şeker yüklemesi aynı değil, haberin olsun 😊