Kızlar merhaba 23 haftalıgız rahim ağzında kısalma ve açılma var dedi doktor serklaj dedi ama korktum riskleri çok fazla şuan yatıp dinleniyorum sürekli ve pruloton iğne vuruluyorum hafat bir tane benim gibi böyle olup serklaj olmadan sağlıklı bir şekilde son haftalarını gören arkadaşlar varmı acaba