Aydan95 Kizlar selam🌼33 haftalik hamileyim. Dunden beri karnin saniyelik sertlesiyor agri sizi hic bir sey yox vermiyor.sadece. Sertlesme mi desem bebegin toplanmasi mi desem bilmiyorum bogle bir sey oluyor. Bebegin hareketleride azaldi. Ters gelis var bide ayaklari asagida acaba ondan mi?🥺🥺kotu bir sey olmaz dimi
Zeyhall Aydan95 sertleşme normal canım bende de hep öyle oluyordu ağrı falan da olmuyordu ama bebeğin hareketleri önemli
Nesizade05 Aydan95 33 haftalığım benim de oluyor sertleşme doktor ilaç verdi ama hala oluyor burda bende böyle bi post açmıştım çogu gebede bu haftalarda oluyormuş canım
Nesizade05 Aydan95 azalma değil de tekmeleme yok artık böyle içimde oynadığını hissediyorum canım .mesela sabah kalktığımda yatakta gümbür gümbür vururdu şimdi sadece döndüğünü falan hissediyorum büyüdükçe değiişirmiş zaten hareketleri yeri daralınca
Ern Nesizade05 bende 31 haftalık hamileyim benimde sertleşmem çok oluyo ve tekme yerine artık ya geziyo kayıyo yada dönüyo gibi hissediyorum 🤔
Nesizade05 Aydan95 rahatla tabi sancı cıkmaması iyi ☺️Benim de pazartesi kontrol inşaAllah bende de cıkmaz 🤲🏻
Aydan95 Anrebasum tesekkurler canim. Bende su an nst den geldim sorun cikmadi cok sukur normalmis demek ki🤗🤲🏻🌹
Mrwmrz Bende de aynı şekilde eskisi kadar çok hareket etmiyor yeri daraldığı için sanırım,birde ikiz benim bebeklerim.gerindigini falan hissedebiliyorum, 34 haftalık olduk bizde