Gzmkk Kürtaj olalı 10 gün geçti kanama ve ağrı başladı idrarda yanma oluyor çok kötüyüm bu durum normal mi nasıl geçer kesin idrar yolu enfeksiyonu oldum ne yapicam ben yardım lütfen
didembs Gzmkk bende kürtajdan sonra eczane mağduru oldum reçetede yazan antibiyotiği vermemişler bana ağrıdan ölmek üzereydim 3gün sonra tekrar doktora gittim antibiyotik verdi sonrasında rahatladım.
Bebekbal Gzmkk canım doktora git hemen antibiyotiği düzenli kullanmadınmı,bende kürtaj olmuştum soğan suyu kaynatıp içtim normaldede idrar yolu enfeksiyonuna çok iyi gelir kürtaj olduğumda enfeksiyon kapmamak için yapmıştım.
Kesici Belki içinde parça kalmıştır. Kürtaj sonrası verdiği antibiyotiği kullandın mı? Bellide çok hassassınız. Dr a gitmelisin